Monday, February 21, 2011

kek untuk hadif sue @ 22 feb. 2011



salam semua,
kek ini aku buat sebagai tanda serba salah dan rase tanggunggjawab sebagai seorg "penjual" la kirenya kan?? huhuhu...walaupun tragedi kek mengelungsur itu tidak diketahui puncanya. benda dah nk jadikan, siapa lah kite utk menghalang takdir ilahi. pada aku, selagi aku x ganti dgn kek yg lain, x senang hati dibuatnya tau... untung rugi bkn lagi persoalan tp ianya lebih kpd rase "keterbertanggunggawapan" sbb kite ni ikhlas dan minat dlm menjalankan "part time job", so kalo bole biar la setiap order tu diterima dlm keadaan yg baik dan sempurna oleh para pelanggan. setiap order yg aku terima itu adalah amanah sebenarnya. wahhh dah melalut panjang lak aku ni...hahaha ;p kek ini bole juga dianggap sbg burday present utk hadif yg genap 3 thn pd hari ini. harap sue dan family suke dgn kek ini ya :)

No comments:

Post a Comment